Platności i dostawa

Opcje i koszty dostawy

Paczkomaty InPost logo Paczka dostarczona do wskazanego Paczkomatu. Przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze.

Kurier InPost logo Paczka dostarczona przez Kuriera pod wskazany adres. Przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze.

Kurier DHL Logo Paczka dostarczona przez Kuriera pod wskazany adres. Przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze.

Punkt odbioru DHL Logo Paczka dostarczona do wybranego punktu odbioru DHL. Przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze.

UPS AccesPoint UPS Logo Paczka dostarczona do wybranego punktu odbioru UPS. Przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze.

Płatności

Szybkie przelewy internetowe PayU logo (również BLIK logo). Payu akceptuje BLIK oraz wszystkie płatność online. Najszybszą formą płatności są przelewy elektroniczne (także z opcją zapłaty kartą, BLIK) za pośrednictwem wygodnej platformy PayU – płatność od razu księgowana jest na naszym koncie i możemy zacząć realizować Twoje zamówienie. To gwarancja najszybszej dostawy zamówienia.

Tradycyjny przelew bankowy. Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Z amówienia zostanie realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie. IQ-AREA ltd BNP Paribas 93 1600 1462 1873 3887 2000 0001 Zależy nam aby paczka dotarla do Ciebie jak najszybciej, więc przesylki realizujemy na bierząco - te oplacone do 2 wysyłamy zawsze jeszcze tego samego dnia.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz (pobierz tutaj) razem z zakupionym towarem odeślij go do nas.

Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na wskazane konto bankowe. Zwracamy pełen koszt towarów. Zwracający ponosi koszty dostawy oraz odesłania zwracanych produktów do nas.

Uwaga! Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany – zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Reklamacje

Możesz dokonać reklamacji jeżeli stwierdziłeś:

  1. wad fabrycznych produktu;
  2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, Pamiętaj, aby sporządzić w obecności kuriera protokołu szkody jeżeli Twoja paczka jest uszkodzona,
  3. niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu.

Każdą reklamacje staramy się rozpatrzyć tak szybko jak to możliwe. Klienta o decyzji zostanie poinformowany drogą mailową w ciagłu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji wyślemy nowy produkt na wskazany przez Ciebie adres ,a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy Ci koszt zakupu.

Aby dokonać reklamacji produktu, należy wypełnić formularz reklamacyjny, załączyć zdjęcia produktów reklamowanych I przesłać je na adres reklamacje@full-mellow.pl.